دستگاه برش ضایعات

برش ضایعات فلزی

دستگاه برش ضایعات

دستگاه برش ضایعات به عنوان یکی از مهمترین ابزار در صنعت فولاد و بازیافت شناخته می شود. به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ منابع طبیعی می توان ضایعات فلزی را جمع آوری کرده و پس از جداسازی، برش و خردکردن به کوره های ذوب فلزات انتقال داد تا پس از ذوب، سرد شدن و قالبگیری دوباره وارد چرخه ی تولید محصولات فلزی شوند. در ادامه با انواع دستگاه های برش ضایعات و نحوه ی عملکرد آنها آشنا می شویم:

انواع دستگاه های برش ضایعات

دستگاه های برش ساخت شرکت دانش بنیان کیوان کاوه در سه خانواده ی اصلی قرار می گیرند:

  • برش افقی (horizontal shear)
  • قیچی ضایعات  (alligator shear)
  • بلینگ پرس_گیوتین

دستگاه برش افقی

در این دستگاه ضایعات از بالا وارد محفظه ی آن می شوند. با حرکت افقی فشاردهنده (pusher) و وزن آن، ضایعات به پایین محفظه و درون بخش برش منتقل می شوند. مواد بدون عبور از محفظه متراکم به طور مستقیم به محفظه برش تغذیه می گردند بنابراین کانتینر به طور پیوسته پر می شود.هنگامی که مواد با دیواره جلویی مخالف فشرده می شوند,تیغه متحرک مواد را با حرکت افقی به سمت دیوار تیغه دار جلویی مخالف برش می دهد.با حرکت افقی حمل مواد بریده شده از دهانه کانتینر به بیرون انجام می شود. این ماشین برای وظایف سنگین طراحی شده و دسترسی بالا و نگهداری آسان از ویژگی های آن بشمار می رود. شیرر افقی در دو مدل با موتور الکتریکی یا موتور دیزلی ارائه می گردد.

قیچی ضایعات

قیچی هیدرولیکی (alligator shear) که به دلیل شباهت آن به تمساح با نام الیگیتور شیرر نیز شناخته می شود، با داشتن تیغه های قوی با کارآیی بالا و هزینه ی کم اجرا، ابزار مناسب برای صنعت بازیافت به شمار می رود. این دستگاه می تواند انواع مختلف ضایعات از جمله لوله ها، ریل آهن، بتون و انواع ساختارهای فلزی را برش دهد.

قیچی هیدرولیکی K500

اليگيتور K500 بسته به نوع بار و عملكرد اپراتور، توانائي خرد کردن تا ۱۰۰ تن ضايعات در ۲۴ ساعت را دارد.

 

بلینگ پرس_گیوتین (دستگاه پرس_گیوتین ضایعات)

این دستگاه به عنوان تکمیل کننده ی دستگاه های برش قدیمی شناخته می شود که هر دو عملکرد پرس و برش را به طور پیوسته با هم انجام می دهد. ضایعات قبل از برش، پرس شده و در ادامه توسط سیستم گیوتین برش داده می شود.

 

 

بلینگ پرس - گیوتین T300

در راستای ارتقای صنایعمان بکوشیم!

به دلیل وجود تیغه های قدرتمند با کارآیی بالا، گیربکس های قابل اطمینان و بدنه ی اصلی تولید شده از بهترین نوع فولاد، محصولات برشی کیوان کاوه می توانند بهترین ابزار برای صنایع فولاد و بازیافت باشند تا ضایعات فلزی را به منابع ارزشمند تبدیل کنند. کیوان کاوه افتخار همکاری با صنایع بزرگ کشور از جمله فولاد مبارکه و همچنین شرکت های بزرگ خارجی را داشته است.

لطفا برای هرگونه سوال یا سفارش با ما در تماس باشید.

تلفن: 03145836947 _09353949294

آدرس ایمیل: keivankaveh.co@gmail.com

دیدگاهی ثبت نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× گفتگو در واتساپ