متریال هندلر یا بازوی مکانیکی

متریال هندلر یا بازوی مکانیکی

متریال هندلر

دستگاه جابجایی و حمل مواد با عنوان متریال هندلر یا بازوی مکانیکی صنعتی نقش زیادی در صنایع و کارخانجات بزرگ ایفا می کند. این دستگاه بنا به نیاز مشتری به طور ثابت یا متحرک طراحی می شود. همچنین می توان آن را با اپراتور و یا بدون اپراتور و به طور اتوماتیک و برخط طراحی کرد. این هندلر یا تله هندلر با سهولت کاربری در بارگیری، حمل و تخلیه ی انواع مواد تولیدی، شارژ دستگاه های پرس و شریدر ضایعات، شارژ کوره های ذوب و… به طور چشمگیری باعث کاهش هزینه ها می شود.

تجهیزات قابل اتصال به بازوی مکانیکی صنعتی

از تجهیزات یا اتچمنت های قابل اتصال به بازوی این ماشین می توان چنگ ضایعات، مگنت قراضه گیر، قیچی هیدرولیکی، انواع گرب، پینس (pince) و … را نام برد.

"<yoastmark

 

متریال هندلر یا بازوی مکانیکی: محصول دانش بنیان کیوان کاوه

شرکت دانش بنیان کیوان کاوه به عنوان اولین و تنها سازنده ی این دستگاه در کشور، در سال 1400 تاییدیه ی دانش بنیان این دستگاه را از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری دریافت کرد. این ماشین با طراحی منحصر بفرد دارای قابلیت های زیر می باشد:

  • چرخش 360 درجه
  • بازوی با ارتفاع تا 16 متر
  • دارای اطاق کنترل متحرک بالا رونده هیدرولیکی (حداکثر ۱/۷ متر )
  • کمترین هزینه نگهداری

"<yoastmark

 

متریال هندلر یا بازوی مکانیکی کیوان کاوه هم اکنون در کارخانجات بزرگ در ایران و کشورهایی از جمله ارمنستان، عراق و … در حال استفاده است. نوع ارتقا یافته ی این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که نیازی به اپراتور نداشته و به صورت برخط هدایت می شود. این مدل دستگاه هم اکنون در واحد نورد سرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در حال بهره برداری می باشد.

مقاله پیشنهادی: شریدر اتومبیل

کیوان کاوه با داشتن 30 سال تجربه در ساخت تجهیزات مربوط به صنایع بازیافت آهن و فولاد و با نظارت کامل بر مراحل مختلف طراحی و ساخت تجهیزات می تواند کیفیت دستگاه های ساخت خود را تضمین کند. برای تبدیل ضایعات فلزی به منابع ارزشمند، محصولات کیوان کاوه می توانند بهترین گزینه باشند. لطفا جهت هر سوال یا سفارش با شماره ی 09353949294 تماس حاصل فرمایید. و یا از طریق آدرس ایمیل با ما در ارتباط باشید: keivankaveh.co@gmail.com

برای مشاهده ویدیوی این دستگاه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

ویدئوی دستگاه متریال هندلر کیوان کاوه در آپارات

 

 

دیدگاهی ثبت نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

× گفتگو در واتساپ